טבעת רטט – צעצוע קטן עם אפקט גדול

היא קטנה אבל אדירה! טבעת הפין מאפשרת זקפה קשה יותר ועיכוב השפיכה. חלקן עוצבו באופן שנועד לענג את שני בני הזוג. זאת ההזדמנות שלך ללמוד הכל על זה: מהי טבעת רטט, אילו סוגים יש, איך היא עובדת, איך משתמשים בה, ואיך למצוא את הנכונה בשבילך.

מהי טבעת רטט?

טבעת רטט היא טבעת שמולבשת על הפין במהלך אוננות או משחק שותף עם פרטנר. היא מולבשת בדרך כלל ממש מאחורי העטרה (הידועה גם כקצה הפין), בקצה לפני האשכים, או אפילו מאחורי האשכים. הטבעת משתלבת היטב סביב הפין, מה שגורם להגבלה קלה של זרימת הדם. האפקט? זקפה חזקה יותר לאורך זמן ואורגזמה מוגברת.

מה עושה הטבעת?

איך זה עובד ? עוררות מינית גורמת למוח לשלוח אותות המעוררים תהליכים ביוכימיים בגוף. כתוצאה מכך, רקמת הזקפה מתנפחת והעורקים בפין מתרחבים. מה שגורם ליותר דם לזרום פנימה. זרימת הדם יוצרת לחץ, הגורם לפין להתיישר וליצור זקפה. כשמקביל פחות דם זורם החוצה.וכאן נכנסת לתמונה הטבעת: הלחץ הנוסף שהטבעת מפעילה על הוורידים מגביל עוד יותר את זרימת הדם ומבטיח זקפה ארוכה וממשוכת יותר

איך להשתמש ?

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת שימוש בטבעת הוא כמה זמן עליך לענוד אותה. כמו בכל כך הרבה דברים טובים, מינון הוא המפתח . אסור לענוד כל טבעת במשך יותר מ-20 דקות. הגבלת זרימת הדם בטווח הקצר יוצרת זיקוקים. אבל הגבלה מתמשכת עלולה להוביל לתת-אספקת דם לרקמה שמסביב, מה שבמקרים קיצוניים עלול להזיק לצמיתות לפין. ואף אחד לא רוצה את זהבנוסף, התאמה צמודה ויציבה חשובה וטובה. אבל אם הטבעת לוחצת באי נוחות או אפילו כואבת, הסר אותה בהקדם האפשרי כדי למנוע חבורות של רקמת הזקפה.

איך לענוד את הטבעת ?

קל לשים את הטבעת בצורה נכונה אם אתה יודע כמה דברים. בעיקרון, כלל האצבע הוא לשים טבעת לפין כאשר הפין רפוי או רק מעט זקוף. קל יותר לשים את הצעצוע במצב נוח בדרך זו. ראשית, משוך את הטבעת מעל העטרה. אתה יכול להשאיר אותו שם או להעביר אותו לקצה אתה יכול גם למקם אותו מאחורי האשכים שלך, בהתאם להעדפות שלך ולדגם הטבעת.סיימת? אותו רעיון: ברגע שהפין זקוף רק מעט או כבר לא זקוף, החלק את טבעת הפין, נקה אותה והחזיר אותה למקום האחסון שלו עד לפעם הבאה.אגב, למריחה והסרה קלה של טבעת הזין, כדאי להוסיף חומר סיכה. מורחים אותו על הפין ובתוך הטבעת

שימוש בטבעת וקונדום

אם אתה משתמש בשניהם, תלבש קודם את הקונדום ולאחר מכן את הטבעת. אל תשתמשו בקונדומים הדקים ביותר , מכיוון שהם עלולים להיקרע ביותר קלות. יתרון בלבישת שניהם: הטבעת מחזיקה את הקונדום בצורה יציבה במקומו.

בעיית שפיעה מוקדמת? קורה להרבה גברים! טבעת הפין יכולה לעזור

בעיות זקפה הן הרבה יותר שכיחות ממה שאתה יכול לשער. המקרים הופכים נפוצים יותר ויותר בכל הגילאים ,וללא קשר לסיבה, יכול להיות מועיל לנסות טבעת לפין.שימוש בטבעות הפין אינה המלצה רפואית. במקרה של בעיות זקפה אנו ממליצים לפנות לרופא המטפל.

איך לבחור את הטבעת הנכונה?

להלן מספר טיפים כיצד למצוא את טבעת הזין המתאימה לך וסקירה כללית של הסוגים הפופולריים ביותר.

טבעת פין רוטטת NŌS אתה כבר יודע שיש טבעות פין מחומרים קשיחים ואחרות מחומרים גמישים. חומרים גמישים כוללים סיליקון, לטקס וגומי. הן מתאימות למשתמשים מתחילים ומתקדמים כאחד. זאת אופציה טובה להתחיל בה בגלל הגודל הניתן להתאמה הן גם נוחות במיוחד ללבישה מכיוון שהן מסתגלות לטמפרטורת הגוף שלך במהירות. לפני הקנייה וודאו שהחומר איכותי ושאין בו חומרים מזיקים. סיליקון ברמה רפואית בטוח ב-100%. דגמים קשיחים עדיף להשאיר למשתמשים המנוסים והם עשויים מזכוכית או מתכת. הם דורשים יותר תרגול ללבישה ולהורדה. אנחנו פחות ממליצים שימוש בסוג הקשיח

חיפוש באתר